Gräsänkeblues

Nu börjar jag bli trött på den här gräsänkeveckan. Inte för att den inte innehållit ljusa stunder med besök av det närmaste man kan komma min man -hans syster. Hanna har förgyllt mi casa med sin nattliga "ljud" och oklanderliga diskkunskaper. Dessutom är hon en hejare på att utveckla den ädla svordomskonsten. Något vi gav prov på under den usla fotbollsmisären igår. Tur att vi mellan varven kunde proppa våra fulordsmunnar fulla av jordgubbar. Annars hade det varit straight to hell nu. Fast det kanske redan är försent.

Jag och mom länsade stan på skor, kläder och annat till bröllopet idag. Det gick över förväntan. Jag lyckades lura på henne en söt grön tee (hon är livrädd för kläder som inte är svart, beiga, vita eller marinblå) och ett par skor till det förnämliga priset av 99 riksdaler. Sen har jag hivat i mig en trist San Remo-sallad och pysslat med saker som inte kunde vänta längre.

Men nu saknar jag verkligen Henrik. Kom hem nu! Jag mutar dig med en ny kostym + slirre.

Well, slänger upp lite bilder sålänge.

....och Elin, givetvis kommer jag till Indal!


    
    
   
 


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Täta uppdateringar när mannen är borta - det gillar vi! Glad midsommar på dig! Kram kram

2008-06-19 @ 20:57:18
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Ljudgöraren

Jag gillar glipan i luggen samt tillägnelsen angående min sömn. :)

2008-06-23 @ 00:14:57
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0