Knäckvecka

Veckan som gick behövde egentligen fler timmar för att räcka till. Den totala knäcken var stundtals nära men till slut knöt vi ihop vecka 10 på ett riktigt tjusigt men slitet sätt. Shortcut: Angling med ett stycke finfin gäddfångst (äntligen!!), jobb en masse med hägrande kommunikationsproblem 24/7, försenad födelsedagsmiddag för lilla svägerskan i Forsa, mysmiddag på Albäcks med H & M och slutligtvis tjugonde gången kent med sis, H, Sara, Björn & en resfebrig Figgs i en glesbefolkad Eon Arena (Utan dina andetag skrällde mest). Veckan i sin helhet beskrivs nog bäst via bild. So here it goes.

                 
 

1. Angelpepp & punchyra
2. En frusen mor
3. Påklätt är det nya svarta
4. Docksött kusinbarn -Stina Elvira
5. Lika söt svägerska i presentöppnartag
6. Mannen och hans tuffa mormor
7. Björn i sunkansolen
8. Kaffet är den landstingsanställdes bästa vän...(Hello magsår!)
9. ..... men man blir inte avsevärt mycket piggare för det..
10. S-Björn in action
11. The Wall of Shame på 25:an. (självklart medvetet suddig för samtliga berördas bästa)
12. Björns handske visade sig vara gjord av Kid Nappa
13. Lars gled förbi 25:an - har tydligt svårt att hålla sig borta
14. Paltkoma efter vrakmiddag på Albäcks
15. Kentpepp
16. Systrarna Aronsson på konsa
17. H & F, happy to be in Timrå!
18. Syster Lugg, jag & Figgs
19. Sami in the sun


Idag har jag inlett vecka 11 med 4:e dagen jobb, träffat Ricardo, Linda & Amanda som varit i Chile i 6 veckor, fikat med Björn, handlat mat och medicin till min man som sjuknat till efter helgens upptåg och nu ska vi knöla ner oss i soffan och kika på "The Kingdom" på rekommendation av Fröken Linda. 



Imorrn: TIK-MoDo.  It's on again!


Kommentarer
Postat av: Syster E

Åh vad härligt att se folk som lever å gör något!:) Hade jag planerat mitt liv annorlunda hade jag iaf fyllt upp 1x1 meter i Eon..aja, inget att gråta över. Jag får ju vara uppe på nätterna jag också, dock inte lika mkt glamor över det. Skönt iaf att se att du är tillbaka bakom pelaren på blått, där man syns minst.;) Å tack för att jag fick vara med på ett hörn..haha. Kram på dig!

2008-03-11 @ 09:56:23
Postat av: Svägerskan

Nu är det dags för Fröken att uppdatera lite :) jag väntar här uppe vare dag på att få reda på vad som händer, annars kanske Henko får starta ett bloggeri :) Kom upp idag jag, underbart att vara tillbaka till pluggeriet, eh nej! saknar svallski. Hoppas läget är finemnag, puss.

2008-03-24 @ 21:11:53
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0