vecka 23

Har knallat in i vecka 23 och vårt lillfrö har växt på sig ytterligare. Den ger sig till känna genom små eller stora (!) pickningar på min kissblåsa hela förmiddagarna, samt delar ut en och annan liten kick i soffan på kvällskvisten. Nu har även den blivande pappan, efter mången försök, äntligen fått känna lill*n från utsidan.  

Annars mår jag prima, om man bortser från den totala och sorgliga avsaknaden av flås. Släpar mig iallafall gåendes till jobbet men är usel på att komma ut på några längre promenader. Håll är en annan tråkighetsfaktor som gör mig långsam och lite kufisk där jag smyger runt.

Skön långhelg väntar. Wellneeded.  En tripp till lilla mormor på Furubacken blir det på fredag och sen häng med respektive familjer under lördag & söndag. Mat och godisfrosseri i vanlig ordning. Längtar efter vårväder med lite sol under luggen och att få nöta conversesula mot grusig mark.

En bild på kaggen kommer så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0