Aim to please -paint it black!

Gott folk. För att vara en stor tomtemotståndare har jag ägnat mig åt ovanligt mycket julaktivitet i år. Glöggfester hit och jultallrikar dit., lussekatter och pepparkakor till frukost, lunch, middag och ett stycke griljerad skinka är facit so far. Julpyntet är dock minimalt och går helt i svart. För att inte gå vilse helt. Nån önskelista i din kaliber har jag inte Hanna, men, vi kan sällskapa på nåt trevligt samkväm framöver istället. När jag är ledig. Om jag blir ledig. Säg, någon gång framöver påsk när julfan slutat vara.

   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det finns ingen som har en önskelista i min kaliber, de kan jag förstå, men kanske en liten :-) samkväm om inte annat låter finfint! Vi höörs. Jag vet att ni har galej hemma nu, får inte kontakt via msn så jag antar att ngn genomskinlig dryck spökar! :) Tat lugnt, kram.

2007-12-14 @ 23:36:43
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0