Ta av dig din truckerkeps

Förlåt.
Men.

I ärlighetens namn är jag vanligtvis inte någon som roar mig på andras bekostnad. Undantag bjuder dock på sig när människor i frusenhet och desperation, men brist på självinsikt, drar på sig totalt freakade huvudbonader. Det innebär fel färg, form eller bara makabert omoderna kreationer och att de dessutom är så jävla omedvetna om det.
"-Hej, här sitter jag med en fet rosa boll på huvudet och försöker se smart alternativt snygg ut". Det funkade på dagis.
Jubelidiotiskt.
Utåt stoneface som alltid men mitt inre dånar likt en Atlant av skratt.

 fulsnygg?

Update: Detta gäller även snowjoggings minus de med snörning som är dödsfräna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0