Ensamhället

Veckans råd: Sluta för i helvete att cykla på vintern! Senast igår såg jag två som irriterade ögonen ur mig. Vingel på cykel utan cykelhjälm är just nu en av mina allra största fobier....och nyss läste jag att min kära svägerska också fått känna av konsekvenserna av att cykla på vintern! Sluta! Dubbdäck är en myt, Plus-Sverker har fel! Dags att ta fram sparken, kids!

I lördags gjorde vi, på bägäran, sushi hos Linda & Johan med efterföljande vattenpiperökeri & reggaemusic live på Stadshuset. Plejset har ryckt upp sig å det grövsta både när det gäller inredning & liveakter, som nu med Kapten Röd & Svenska Akademien, (dagen innan hade The Tough Alliance gästat indieklubben Superbueno & nästa helg kommer Herbie & gästar Melodie MC's 90-talsklubb!),  -pang på rödbetan! Kanske substitutet för Oscar har landat? Jag ger det hursomhelst en fair chance.

November innebär mörker och därför går mitt hår numera i samma nyans, allt för att smälta in så pass mycket att ingen ser hur man egentligen mår. Lätt som en plätt.

           

Kommentarer
Postat av: The Menace

Trevligt med uppdatering, även fast det inte var ngt jag inte visste..:) Du å Kemi är förmodligen snyggast på 25:an. Absolut!:) Ses ikväll.

2007-11-15 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0