Failure to communicate

Nu har jag tröttnat & insett att Walkman är väck och har börjat se mig omkring efter ersättare. Något som visade sig vara klurigare än förväntat. Hade tänkt göra det lätt för mig och köpa en likadan rakt av men modellen hade (redan!) utgått så det var tji tji tji...Lön imorrn & då tänkte jag försöka lösa kommunikationsproblemet ...lutar åt Sony Ericsson iallafall...vi får se.. kanske den här

Idag har det kursats på Höga Kusten. En dag fylld av bra föreläsare, mat, frukt, fika, karra, mat, fika, frukt, karra (iallafall om man heter Elin & är på tjocken) :P Några fina citat fick vi med oss i säcken...Tror de löd nåt i den här stilen (rätta mig om jag har fel): "Det här med körkort är lika känsligt som testiklarna, höll jag på att säga" & det avslutande "Det bästa vi kan göra för en strokepatient är att utrota dem"...Jag låter dock källorna vara anonyma för deras eget bästa...

 

5:e November släpps säsong 3 av House & påpassligt nog hade jag två sparade avsnitt som jag betade av häromdagen. Perfekt tajming, jag har nån slags creepy känsla för sånt där. Fick dock inte tillbaka säsong 1 av ILK häromdagen, men han bjöd på en trevlig tillställning, här är ett litet axplock.

    

...och slutligen, vad lyssnar jag på den här veckan?
Svar: Magic Numbers, Kent, Jens Lekman, Mazzy Star & Mando Diao

På lördag åks det till Ume igen för att ansluta mig till de dansande kidsen på Shape up tillsammans med Figge, Hanna & Macko! Kul är ett förnamn.

Kommentarer
Postat av: The menace

Nu är det tråkigt längesen du uppdaterade!:)

2007-11-11 @ 06:51:00
Postat av: The blogkid

Ja, jag är plågsamt medveten om det men inspirationen & motivationen har flugit sin kos...men det kommer väl..:)

2007-11-11 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0