Keep up the good work!

Inbillar mig att trivselfaktorn på mitt jobb faktiskt är rätt hög. Det finns en hel bunt unika individer och personligheter som var & en bidrar med sin charm till en allmänt skön stämning trots mulna moln i form av nedskärningar & andra konstigheter som ställer till oreda i vårt arbete. Jag är glad åt detta faktum. Det hade kunnat vara så mycket saggigare att gå till jobbet annars.

Här är några av dem: 

1. Linda x 2, Dr Lindmark, Magda & jag
2. A-L, Anki, Maggan
3. Johanna & Elin the menace
4. Maria
5. Janne & jag
6. Roger i bakgrunden, Dr Ville S i förgrunden
7. Meta, Lenitha och den stora skeptiska hästen
8. Bettan, Kajsa, Maggan
9. Ricardo
         

Nästa vecka har vår numera utstämplade överläkare fest i dagarna två och förväntningarna äro höga.
Dessutom ska jag till Hotell Höga Kusten på läkemedelskommitténs utbildningsdag i ämnet stroke på torsdag.
Känns som på tiden med lite refresh! 

Ikväll: Hemmakväll med vin & Jude Law.
                                      

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, den där festen..som jag var med på. Usch vilken trevlig början med ett tragiskt jobbigt slut för min egen del.. Tur man har varit nykter i 5 månader snart!?

2007-10-21 @ 07:43:58
Postat av: Helene Nilsson

Ååååå vad jag saknar er!!!!! Hälsa alla

2007-10-21 @ 13:18:37
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0