If I don't..

Har precis luftat nya Mando Diao-singeln för första gången och jag måste uttrycka stor förvåning och självklar lycka. Efter många trägna försök har äntligen Mando lyckas kicka in en redig höstförfesthit som till och med får mig att vekna under min kritiska lugg. Quetzala Blanco, som numera bloggar på Veckorevyn.com var den som tipsade och hon är vanligtvis bra på att finna små pärlor. Videon är dock märklig men så ä r Mando ett märkligt band också. Den åsikten tvättar jag inte bort så lätt.

Nämda bröllop strålade i sin höstiga glans. Vi fick smaka på riktig kärlek, sol, skumpa, chevré, och en ljuvlig mousse av vit choklad innan det hela förbyttes från elegans till Feslvåningssång och oefterhärmlig dans. Kommer bilder lejter.


Givetvis lyckades jag gå och somna (inte boktavligt men ja, u get it) i soffan ikväll. Miss! Nu är jag sickopigg och ska upp way tidigt som vanligt. När ska jag lära mig? Ska dock nöta lite säng ändå.


Dagens Idolcomment: Christoffer sopade banan. Han sjunger sig lätt till final med sitt fagra svall & sin sköna vibe i rösten.


.....then I might be here tomorrow.....

peace, 90 talet är det nya svarta   Grattis till min Lizalou som fyllde 27 igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0