Utmanad av Elin (undantagsfall -jag hatar sånt här!)

Dags att avslöja märkliga saker om sig själv, tycker Elin

Regler
:
"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information."

1. Jag är småsjukligt besatt av bilder på Audrey Hepburn.
2. Jag har sett kent live 20 gånger. (Ligger ändå i lä, då min vän Lasse är uppe i ett hundratal)
3. Jag har fobi för att ha någon form av mönstrade underkläder under mina vita jobbkläder. (Kan det bero på att Ville har statuerat skräckexempel?)
4. Jag är världens största fegis -och hatar det.
5. Jag kan aldrig slänga ett par skor, oavsett hur slitna/fula/trasiga
6. Tycker, på fullaste allvar, att H jämt borde diska. Jag gör med nöje allt annat i vårt hushåll.
7. Jag tycker inte om glass, men äter det ändå ibland mest för att komma åt tillbehören. 

Finns  nog bara en jag vill utmana. Så kom igen Hanna, du gillar ju sånt här.

Hanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! Det var trevlig läsning!:)

2008-08-30 @ 20:53:33
Postat av: Hanna

Jag kanske måste göra dig besviken, men jag jobbar på listan, dock så är jag inte kreativ till tusen kan hitta på massa saker, mkt svååårt, men ok, jag ska göra ett försök, imorrn ;) Puss svägo!

2008-09-02 @ 22:25:34
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0