Mental istid

Jag är så fasansfullt förstörd i huvudet nu. Behovet av en lång ledighet gör sig alltmer påmind då jag tycks ha frusit i tomgångsläge. Borde ha bokat av en tandläkartid ages ago men imorse satt jag där med vetskapen att en ren lögn var det enda som skulle rädda min lathet och i nästa skede även min ekonomi. Hatar sånt. Sen kom jag på att jag för mågon månad sen lovat min chef ett upplägg för HLR-utbildningarna som ska starta i vår. De som går i kloss med införandet av vårt nya journalsystem. Därför var det visst viktigt. Got to get to it. En annan sak som verkligen är lika absurd som den låter, var att jag skulle räkna alla blodtrycksmanschetter i syftet att beställa hem fler innan de vi har faller i bitar eller följer med kleptoman-Jan hem. Städningen av medicinrummet var visst också min och A-B's lott i december. 

Nåväl, kan nog för stunden bara säga -In your dreams!

Jag är redan mentalt bortrest. 
Återkommer i en bättre version 2009. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0