Rödtjut räddar din hjärna.


Jack & Cola förgör den.

Lördagen gav Medicinklinikfest med det fantasifulla temat "glitter". Farhågorna var många och blev delvis besannade men att jag skulle stå öga mot öga med tre nakna läkarstjärtar skulle knappast ens Saida kunnat siat om. Hursom satte jag rödtjutet i halsen och kommer aldrig mer kunna anmärka på vare sig byxval eller kalsongval i framtiden.

Synd att säga att glittertemat var en succé men att det bet sig fast råder det ingen som helst tvekan om då jag numera, i egenskap av förfestvärdinna, har stora, äckliga glitterfläckar på korkmattan i hallen, på toaletten, på köksbordet, i soffan och på tandborsten (!). Lär väl ta cirkus ett halvår att sanera. Har jag sagt att glitter i år är nominerat till djävulens påfund i kategorin i-landsproblem?

På begäran avfyrar jag ett klassiskt bildcollage modell amatör.

     
        


Kommentarer
Postat av: Spiro

Roliga bilder! :o)

2008-12-09 @ 09:26:44
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Mr Ex

Givna följdfrågan: Var är läkarstjärtarna?

2008-12-09 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0