Vidgade vyer

I måndags avnjöt jag återigen en fin frisörstund hos min eminenta och numera även pregnanta frisör Ulrika. Morot is now my middlename. Men hey, det är nytt och jag blir nog snart vän med mitt galna morotshår. Hursom, hon förtjänar lite extra cred min frissa. Detta är några av hennes alster (försök att fokusera på frisyrerna & inte på det stora egot som gång på gång får äran att bära dem).

    

I övrigt har jag noterat att årets gatufestkommitté kommer att duka upp till ett riktigt trevligt kalas i juli. Lite tidigt att snacka gatufest i detta nu men som sunkenbo har man sorgligt nog inte så jävla mycket annat att se fram emot än årets spyhögtid. Tingsek, Hästpojken, Mando, Håkan och Timo stannar för picknick i det gröna. Sehr gut.
En annan sundsvallshändelse som ligger närmare i tid är att gamla Skeppan gått under klubban och orgelepoken går i graven på lördag. Slutt, kapputt!

Har bakat ihop en del AW och spontanutgångar sen sist. Huvudingredienser: Styrdans (!) & ansikten från förr. Den färdiga, uppätna kakan ser ut såhär:

       

Imorgon har jag med nöd & näppe undsluppit en jobbkväll så helgen ska spenderas i västra. Angeltävling i Munkan vilket innebär fulgroggande, punchfylla och invigning av min fina björn*****. Fäncy!

 Låt er inte luras av den allvarsamma uppsynen.






Kommentarer
Postat av: Syster E

Jo så är det, men man vill ju inte oroa folk i onödan, sa inget till mamma först heller, man har liksom fullt upp med sig själv!:) Kul på ngt vis att byta sida under praktik för stud. Det är ju trots allt lite annat på blå-röda.. Kram!

2008-03-04 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0