4 x

Jaha. Så slänger man sig handlöst in i ytterligare en vit helg (om man bortser från minimalt rödtjutsfusk). Har inte haft nöjet att uppleva en riktig bakisness sen nyår och visst börjar suget komma tillbaka. Har det med det bekanta klirret i kassan att göra månne? Det kanske går hand i hand. Men det närmaste jag tänkte komma en fest idag är att knalla till gröna skylten och tjacka en J.D till min kusse som fyller 25 imorrn. Stort.

I övrigheten fick jag veta att F bokat sin resa till NZ igår. Vilken lirare! Han som aldrig ens varit på en redig snuskcharter ska dra till andra sidan klotet -ensam! Eller han ska ju möta upp nån där men mina farhågor säger mig att han kommer irra bort sig innan någon tar honom under sina vingar. Min vän är nämligen känd för att ha århundradets sämsta lokalsinne. Äh, förlåt F, jag är bara jävligt avis (men du gick faktiskt vilse på en av Göteborgs största gator!)

Dagens sällskap i lurarna: Mary Onettes, Britta Persson och Mando.

Kommentarer
Postat av: F

Haha! Måste ju bara bemötas! Min kära mor ska också följa med, så vi kommer förhoppningsvis inte irra iväg! Sedan hade jag ju mitt genrep för något år sedan med resan till Haag (som faktiskt gjordes helt själv) så det ska nog gå bra!

Ses i Estocolmo (eller hur det nu stavades!) om två veckor! Krams!

2008-01-27 @ 09:34:30
Postat av: Elin

Du får gärna komma å dricka rödvin här på lördag, men något säger mig att du jobbar?? Fast beroende på hur du jobbar kanske du kan komma förbi? Vem i handbollslandslaget tyckte du Henke var lik? Krister brast nämligen ut tidigare i veckan att någon, minns inte vem nu, var väldigt lik Henke... komiskt om det skulle vara samma..:)

2008-01-27 @ 18:17:49
Postat av: Shebelow

Jaru, F, nu känns det genast mycket tryggare. Din mamma litar jag blint på.

2008-01-28 @ 10:09:53
Postat av: elin

Oj, hmm..det där får vi ta å prata om ngn dag! Ja det var Larholm..:) Konstigt, inget jag tänkt på, får ta å kolla upp det!:) Bra med rättvisa, som det ska vara. Tror ni kommer få några bra veckor tillsammans!:) kram!

2008-01-28 @ 11:42:52
Postat av: Sofia

saknar dig syster .. Skulle vara kul att ses innan jag åker :)

2008-02-02 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0