De Vetgiriga

Bam! Tillbaka i Sunket som i detta nu bjussar på kvavhet i stor skala.
Ume var fab som vanligt, men mer somrigt och lite mindre crowded. Inte för att det gjorde särskilt mycket för rolighetsgraden. Det svängde rätt bra! Lite vitt, lite rosé & en smula folkbärs har intagits. Även slurpat i oss en & annan Jack- respektive Rom & Cola. Lyssnat på Sigur Rós senaste alster som föll mig rysligt i smaken. Annars umgåtts en del med Depeche, allt annat vore konstigt. Kollat in turnédvd från Milano och det där micksmekandet är verkligen hett & sjukt barnförbjudet!! MMS-maraton med Liza & Hanna var också helgens bunus. De befann sig i Wien med engelsmän & danskar & verkar ha det gött men en del inslag av hemlängtan. Way out West närmar sig med jättekliv.

      

Idag har jag & H myst omkring på stan och druckit stans bästa cappuchino. Stötte även på dessa bruttor på ja, vad otippat, Din Sko där Hanna visst gjort ett litet fynd.



Slängde även ihop min paradrätt, favvofisksoppa & nu fixar min man med efterätten som blir chokladmousse. Till det lagom mängd rosévin. Yummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0