En lucka i protokollet

En alldeles särdeles strukturerad dag på Stroken lämnar plats för bloggplit innan kistan skriker efter käk.
Har haft en del alldeles särdeles mysiga samkväm under en period nu. Bortskämd blir man med fina vänner och söt familj som berör på alla små och stora sätt. Senast Henkes examen som nyskördad IVA-syrra. De gamla gatufesttälten snickrades upp i Forsaträdgården och det dukades för hutlös matorgie. De som fortfarande kunde gå efter det for till city och regnade in på Oscar.

Planen för sommaren börjar att ta form. Jobbar hela midsommarhelgen så Rödötraditionen blir tyvärr ett struket streck i år. Men jag vet att de som är där kommer ro iland fanan i topp iallafall. No worries.
Sen checkar jag ut från Stroken den 26:e juni för fyra veckor av ohälsosam ansvarslöshet. Första stopp blir Maia & Rasmus bröllop då jag ska köra hela tärnrejset med tal och gråt och allt sånt där. Sen väntar grisfesten i Sunksvall och efter det en veckas vila i H's mormors stuga. När juli börjar rinna ut är det dags att packa trunken och åka till Hälsingeland igen. Brännbollsyra där nya outfits och revanschlusta  förhoppningsvis blir spiken i kistan.
Augusti är en magisk månad. Då får jag ä n t  l i g e n hänga med Liza & Figgen nere på västkusten. Dessutom med en hel artistelit som ackompanjemang under Way Out West. Galet gött! Slutligen ska jag springa ut sommaren på Tjemilen sista helgen i augusti. Men somliga säger att jag måste ligga med chefen först.
Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Syster E

Hmm..har hört att han gillar dig, så det torde inte bli några problem!?:) En liten sak saknade jag i din planering, en liten visit i Indal... Men jag antar att du bara glömde skriva det.. Puss

2008-06-19 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0