Scarlett Jo'

Häpp! Tillbaka. Lite upptankad på vår även om den kom av sig en aning sen sist. Kylan har blivit en partner och är nu knappt märkbar, men idag har solen bestämt sig för en visit till Sunklandet. Vi får se om det blir till att kila stadigt eller ett one night stand av det hela den här gången. Igår hade vi fått finbesök av Polobubben så vi tog en krogrunda och kikade på engelsmän som lekte med boll. Man U tog hem det med bravur efter straffdrahama. Skulle tro att man inte vill bo i Anelkas eller Terrys fotbollspjuck idag. Hårt.

Scarlett Johansson har påtat ihop en platta med covers på några pärlor av Tom Waits som inte är så pjåkig när man kommit över det faktum att hon låter som en hel karl. Kul för henne. Snygg som få, cool som få och sjunger som få. Jag är lite kär i Scarlett. Eller mycket.

Ikväll ska det festas med jobbet men jag får inte vara med och leka för jag måste hålla jobbet igång på Stroken ännu en afton. Känns fantastiskt. Int bitter ja e!
På lördag får jag mitt. Det är då jag ska inleda min kärleksaffär med Rod Stewart.

Vi var i Hamra för hundra år sen. Eller i april. Såhär såg det ut.

      

Kanonkul som Benjamin hade sagt. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Svägersko

Fan va nice du, även om det var ett tag sen såg det bra gött ut :) Nu längtar jag faktiskt hem till sunklandet fast solen vågar vägra även där. Vi ses snart, bara tenta & lite shit att ta tag i innan. Puss.

2008-05-22 @ 20:48:18
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: Helene Nilsson

Trevligt med lite uppdatering... taskigt att du måste hålla igång 25:an medan de andra lever loppan... Kramen

2008-05-22 @ 22:16:44
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0