Tid tar tid

.....och så är det med det. Skralt mellan inläggen sägs det och visst är det onekligen så. Men herregud goda mänskor, det är ju vår! Vem har tid med bloggplitande då? (HANNA!?) Solbortskämdhet och för varma fötter i skor som inte fattat grejjen, folk i parker, slänter och fyllda fylleceller mer än nånsin. Grilloset och ljudet av folkbärs som öppnas i takt med fågelsången. Folk går bananas över våren och jag är inte sämre. Nu rustas det för fest!!
Jobbet har till och med varit fantastiskt idag, allt i medvind ändå till T minus 5 minutes and counting då jag på måfå råkade krasha ett glas som naturligtvis gick en miljard små bitar. Men jag bara log och sopade glatt upp skärvorna för inget kunde minsann stoppa min helg då! På hemvägen i den fina guldiga bilen kom jag på mig själv med att  helt oväntat längta intensivt efter Coldplays (!) nya skiva. Har ingen aning om när, men jag tror det blir magi. Precis som Joel Alme och First Floor Power. Way Out West -klart och betalt, kan även det komma att bli hur bra som helst. Sigur Rós, Holy Fuck, Okkervil River, Broder Daniel & Flaming Lips ser mest spännande ut på papperet.


Äh, det här stjäl dyrbar tid, sa vi ju.


Kommentarer
Postat av: HANNA

Yeah yeah yeah :)

2008-05-12 @ 18:05:09
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0