Fitta som Pitt

Så var han firad, min farsgubbe. I år fick han den flitigt omdiskuterade Batraboken att slöläsa och skratta sig fördärvad åt på de odrägligt mörka kvällskvistarna. Vi började tjuvläsa lite och garvade så vi tjöt, fick magkramper och ville kräkas en liten smula. Det fick mig även att komma ihåg de strategiskt utplacerade lapparna i lånelägenheten hos Maria i Björkhagen som lockade till breda flin. Jag tror det slogs något slags inofficiellt lappuppsättarrekord i den lägenheten. Man ville till slut bara hitta fler, det blev som ett begär. Jag avgudar tragikomik.




Några fina klassiker från Björkhagen:
"Kul att ni gillar att basta men vrid inte upp termostaten längre än till högsta läget, vid påtvingning kan knappen gå av" "Mikrovågsugnen fungerar men inte timern, så tiden får ni hålla reda på själva" "
Om ni gillar att kasta vatten på bastuaggregatet får ni torka upp efter er efteråt, bastun har ingen avloppsbrunn, nämligen"



Erik och Mackan -snygga & smärta kickade igång i afton och vem skulle inte vilja vara vän med dessa herrar. De är två riktigt skönt opretantiösa snubbar som jag definitivt tänker följa på deras resa mot att bli fitta som Pitt.



 
Nu väntar den mest överhektiska veckan på länge. Start imorgon 05.35 sharp!
Gotta' run!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0