Sjövilda kids

 Dags för lite återblick. Förra helgen kom favvosvägerskan hem och fögyllde det Rolinderska samkvämet med sin glans. Kul att ses en sväng innan jul. Vi tog en liten tripp till Birsta & fyllde påsar med en del livsnödvändigheter (!!) och magarna med käk på Charm innan stan också fick ett snabbt besök och sen rundade vi av med en utsökt middag i Forsa.

  

Igår blev det repris på Birstatrippen men med nytt sällskap i form av sjövilda twins, deras relativt nykläckta lillasyster och den mest tålmodiga mamman jag känner. Mamman i fråga fick dock lite egentid för att gå runt och kika i lugn och ro medan jag ställde upp som lektant. Efter drygt tjugo minuter var jag nästan knäckt. Då hade de klättrat på allt som gick att klättra på, provat alla armband inne på H&M och sedan tvingat mig att prova samtliga, rivit ner ett ställ med prylar, gått åt helt olika håll x flera, sprungit in i pensionärer och utövat allmänt härjeri. Jag sprang efter så gott det gick med barnvagnen i högsta hugg. Det var ett nyttigt smakprov på hur livet som trebarnsförälder kan vara.

.....Nämnde jag förresten att att de klippt håret på varandra och numera har Twiggyfrisyrer..hehe. Love those kids!

     


En nyvaken Johanna, lyckligt ovetande om kaoset runtomkring henne

Kommentarer
Postat av: svägo

Typiskt att charmtrollen alltid är i Sunkan när jag befinner mig här uppe... får väl se dom till sommarn nästa gång & då kanske pojkvänner & mopeder redan är med i bilden, dom växer fort :)Myspys med ansvar över tre galningar, men jag förstår att än håller sig lillan i vagnen, förhoppningsvis tyst så du kan hålla koll på de nyklippta dårarna ;)Jag håller koll på mig själv & de är nog med ansvar kan jag tycka. Ikväll är man värdinna så nu är det bara att hålla i hatten & kliva i klackisarna :) Ha en härlig kväll du också snyggo! puss.

2008-11-22 @ 14:43:33
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0