Here u go, Hanna!

Har du tagit denna av någon annan: Visst, utmanad av Hanna fyller jag i lite lätt disträ.
Höger- eller vänsterhänt: Yeah, right
Humör just nu: Mosigt glad med ett eko i huvudet
Favoritgodis: Saltakrits at all times
Är det nåt du absolut inte äter: Absolut inte pölsa och helst inte kalops
Kläder just nu: Vita brallor & vit piké dvs jobbuniform. Inom kort svarta tights & en lång mysig kofta.
Musik just nu: Tyvärr ingen. Men om jag fick välja, gärna lite Okkervil River.
Vad sa du senast: -"Det har jag redan fixat för att vara lite förutseende.
Sommarplaner: Resa. Fixa i stugan. Det enda riktigt spikade är Depeche Mode i Köpenhamn med F.
Fisk eller badkruka:
Badanka
Hur många kuddar sover du med: En, men mest  på armen
Favoritväder:  Sol men inte fuktigt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Äh, hatar den frågan
Spelar du nåt instrument: Nix, tyvärr inte. Men om, så hade det varit trummor lätt!
Morgon- eller nattmänniska: Otvivelaktigt nattkatt
Sparare eller slösare: Investerare, hehe
Bästa film: Breakfast at Tiffany's, Reality Bites, Lost in Translation, Say Anything & The Squid and the Whale är några
Tror du på liv på andra planeter?: Njä

Har du rymt hemifrån:
 Från mamma ja, när jag var 18 drog jag
Har du gjort något olagligt: Säkert
Har du varit i knytnävs slagsmål: Nä, jag häller bara drinkar på folk som förtjänar det
Har du brutit något: Inga ben turligt nog
Har du någonsin varit olyckligt kär: Definitivt
Vad tänder du mest på: En riktigt bra livespelning
Har du några homosexuella vänner: Absolut
Tror du på mirakel:  Det måste man
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart det är

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Haha, samvetesfråga. Nä, inte alltid i ärlighetens namn.
Ser du på kärleken som ett misstag: Va??
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Stor vill jag sldrig bli, barn vill jag gärna ha. Ett till att börja med.
Bio eller promenad: Bio, men borde promenera mera
Är du kittlig: PÅ vissa ställen
Snarkar du: När jag är förkyld säger Henke.
Stjärntecken: Jävulskt tjurig oxe
Rädd för insekter: Nix inte ett dugg
Största svaghet: Bicepsen
Det här är jag bra på:
Musik
Bästa bok: Allt av Per Hagman. Gillar också Jonas Hassen Khemiri.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna flyga så jag slapp flygplan!
Vad vill du jobba som: Det jag gör idag, sjuksyrra. Annars journalist.
Chips, morötter eller godis: Är en chipsoman
Pizza eller hamburgare: Hamburgare.
Skriver du dagbok: Bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Piercing går bort, möjligen en tatuering, men troligen inte. 

Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Ordnat kaos
Gungar du på stolen: Näpp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Aldrig! Man skulle få tvinga mig.
Vilken hand håller du gaffeln i: oftast vänster
Saltar du på maten: Ibland
Gillar du att sjunga: JA!
Anser du att du är stark: Muskelmässigt NEJ men annars JA
Brukar du sola: Lapa lapa liten sol aldrig solarium, det är döden
Vad gör du om du får hicka: Dricker exakt 7 klunkar vatten, funkar varje gång

Röker du:
Händer
Snusar du: Händer
Använder du knark: Inte själv men i mitt jobb till patienter som behöver
Kaffe, te eller inget: Magsårs-kaffe
Kan du gå på händer: Tror jag inte, inget jag sörjer
Om nån säger tarzan så säger du: Var då?
Har du en besatthet: Ja, av Audrey Hepburn. Säkert nåt mer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Good job! Se där ja, va trevligt att få höra lite detaljer som sin svägo :) Hur fasen är de, tror jag får slå dig en pling någon dag så man har koll på Sunkan & alla upptåg, dåligt nu känner jag! tror jag dyker hem om ett tag, dock hemligt än så länge så inte alla rycker & sliter sönder en, men sin enda & bästa Svägo vore inte fel att slå en fika ihop med! Simma lugnt Badankan, nu ska jag sooova! puss.

2008-11-04 @ 22:50:38
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0