Creative Madness

Jag har alltid haft en massa kreativa idéer i huvudet men aldrig riktigt fått nåt väsenligt gjort. Har inte det där avundsvärda tålamodet utan vill att saker och ting ska gå effektivt och brinnande fort (vilket det ju sällan gör om det ska bli bra). Framförallt har idéerna handlat om att sy kläder och andra roliga prylar. Istället för att ge mig i kast med symaskinen har jag istället letat mig galen efter liknande grejor som cirkulerar i mitt huvud på loppisar och i vanliga affärer. Ibland har jag, mot alla odds lyckats, men för det mesta inte. Så nu har jag bestämt mig för att försöka bemästra min undanskuffade symaskin eller åtminstone ge den en match och hoppas att den bjuder till och förvandlar mina idéer till nåt kul och kanske eventuellt användbart. Tyg skall inhandlas imorgon och sen är det go! Tiden får utvisa om bildbevis följer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0