Frustration is my middlename

Mittvecka igen och jag är inne i ett relativt fint flyt trots tre timmars sömn inatt och resten bryderier.
Detta är ju verkligen inte menat att vara någon slags mode- eller materialistblogg men nyss slog det mig, återigen, att jag glömt bort ett fint köp jag gjorde för flera veckor sedan. En ny svart skinnjacka håvade jag upp ur en påse som jag köpt för en vansinnigt billig penning under rean. Man tackar! Dessutom väntade ett efterlängtat paket på hallgolvet innehållandes säsong 2 & 3 av den tidigare nämnda serien The Secret Life of Us. Ljuvligt! Den dyrgripen har inte gått att få tag i tidigare. Sen kom ju gullot Elin till jobbet idag med en kasse Grey's Anatomy till mig för att hon spanat in min blogg och visste att jag tappat greppet om den. Tack igen, söta du! Hoppas du blev nöjd med löneförhandlingen också!

Nu måste jag ila illa kvickt. Ska träffa svärmor om en liten stund.



Åsså sen var det ju alla dessa frustrationer som lurar därute.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var så lite så! Alltid kul att glädja någon!:)

Jo jag blev nöjd med lönen, fast det mest beroende på att man tänker smått om sig själv å aldrig vågar hoppas på för mycket!:) Men det blev ju skillnad, det är huvudsaken!

Ses ngt sötnos!

2008-11-06 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0