These boots were made for sleeping?

Jiaks, sicken innehållsrik helg som slängts i arkivet. Figge kom hem till Sunket och vi sällskapade ihop en middag med Henke innan vi begav oss med lagomt låg förväntan mot Stads och Love Up North. Det visade sig bli en riktigt lyckad historia med den finska sisun friskt representerad i form av Minttu i strupen och och en och annan jamaicansk öl innanför västen. Hann se Confusions som lyckats skrapa ihop en oväntat bra låtlista, tätt följt av umebandet Industry Royal med en sångare som var en mutation av Håkan Hellström, Ola Salo, Nic Schröder och Iggy Pop innan Ceasars tog vid och var snyggare och coolare än nånsin. Men Johnossi var nog bäst ändå även om vi ett tag var osäkra på om vi överhuvudtaget sett dem. Något som vi dock var säkra på var att vi glömt Teddybears. De finns inte heller med på bild. Så med all säkerhet såg vi dem inte utan fann nog baren mer intressant än Patrik Arve just då. Sorry. Hoppas han överlevde.



Vaknade några komasovande timmar senare av orden "- Du, är det inte skönare att sova utan kläderna?....och stövlarna??


Möjligt :)

Pallrade mig dock upp i rimlig tid och via en dusch hamnade jag så småningom i västra för 60-årsgalej. Mormor hade fått permis från sjukan och fick given hedersplats på festen. Nya och gamla kussebarn flödade från höger och vänster och det bjöds på massa gott käk. Jag erkänner att jag kämpade en del för att ta mig ur min bakfyllevärld men jag och H lyckades ändå komma från festen sist.

Söndag ägnades åt hårfärgning och slack innan kosan styrdes tillbaka till Varvsgränd.

     

    

   



Passade på att ta några bilder på "fyra generationer" Sandström. Sixten, Rolf, Jimmy, Stina & lill-Sixten.

 
.......och lekledaren Tomas :)




Kommentarer
Postat av: A-C

Hello din sköna lirare! Härliga pics! Nä, i lördags var man inte piggast... fy bövelen! Men det var värt allt slit! Mintuun värmde bra i bröstet! :) Tack för en kul kväll! Hälsa bagarn!

2008-10-21 @ 21:16:15
URL: http://printywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0