Lördagsveleri

Velar mellan BjörnochSara-häng och hemmahäng. Efter en dag instängd på sjukan vore en promenad inte helt fel men det tycker inte den storbölande herr vädergud. Nog för att regn kan vara mysigt under ett paraply men soffan leder just nu med 1-0. Vi får se. Lite kinakäk ska avnjutas först.

Idag fick jag nöjet att bekanta mig med lill-Sixten. Han var bedårande, skrikig och hade stor näsa. Lik sin far at first sight alltså.

Liza har äntligen öppnat egen salong i Götet (tillsammans med Hanna) med invigning i onsdags. Har inte hört hur det gått för le chics men det lär gå alldeles galant. Tror mig måsta hoppa på ett lyxtåg neröver snart för att få en sax och lite färg i rufset. Sen frisör-Ullis blivit mammaledig är jag totalt vilse i frisördjungeln och det blir tufft att gå oklippt till juni.
Snart är jag tvungen att byta look, nåt i stil men den här råsnygga illustrationen av Liselotte Watkins kanske?






PS. Nån har snott min cykel. Tjuvjävel.


Kommentarer
Postat av: Figgiz

Nej! Din cykel som ju var så fin! Hoppas du har en försäkring... kramar i höstrusket!

2008-10-05 @ 12:08:59
Postat av: Elin

Du skulle nog vara rätt snygg i såna där brillor... Eller var det håret du syftade på?:)

2008-10-05 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0