Sundsvalls mest kända band!?

Okej, all heder åt Trappen Event som försöker lätta på the stiffness som råder i Sunket genom att "göra en Umeå" och köra en inomhusfestival i kärlekens tecken precis när höstmörkret fallit som tyngst. Denna lightversion av Umeå Open kommer säkerligen att expandera rejält till nästa år och jag vill inbilla mig att jag känner lukten av succé redan nu. Visserligen bor jag inte heller så långt från Stadshuset där de smarta sitter och smider sina planer. Hjärtlungrädda den döende staden. Hej och hå vad det går.
Men så hittar jag promoaffischen som sitter uppfläkt över hela stan, i tidningar, och på biljettsidor på nätet och tänker att det trots allt verkar vara en saga för god för att vara sann. Trappen Event har inte ens klarat av att få till stavningen på "Sundsvalls stoltheter". Oförlåtligt pinsamt.

                  

Så nu undrar ni. Kommer jag vara där?
Högst troligt. Figge kommer ju hem. :)

Hejdå! Ses på Johnossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0