Octoberlovin'

Den här veckan för 6 år sedan sa det klick "på riktigt" mellan mig och H och mycket har onekligen hänt sen dess när jag sitter och tänker efter. Vi har bland annat bott i vår smått ljuvliga lägenhet i 5 år och trivts i mångt och mycket trots det opraktiska, minimala köket och jobbigt ocharmiga skavanker. Men nu känns det dags för nåt nytt! Vad vet jag inte men vi utövar ett frekvent letande.

Veckan har i övrigt passerat i rask takt. Har hunnit med en del jobb förstås men även en snabb shoppingsession med A & A. De behövde klädtips till bröllopet i Falun. Själv försöker jag sluta handla. Det går sådär. Igår blundade min karaktär och plötsligt stod jag där en kasse stövlar rikare. Sablar. Det fina var att de var kvalitetssecondhand och i en sweet vinröd färg. Det dumma var att de inte riktigt var värda det som prislappen sa. Men what the heck. Här ska nötas klack i höstrusket! Hittade även fina retropjuck, en kavaj och en slirre till A. Blir handsome det där.
I måndags kikade även Hanna förbi på den sena kvällskröken och bjussades på scones och té efter några timmar för mycket ute i Matforskylan. Polisstudsen drillas hårt i trafikvett.

Imorgon går min HLR-instruktörsutbildning av stapeln, finally. Den satt långt inne men kommer säkert att bli värd det vad det lider. Det innebär också sovmorgon till 08. Man får glädjas åt det lilla.

...likväl som åt det stora


 På  Maia & Rasmus bröllop i somras



Brännbollsyran i Bollnäs



På något sätt en av mina favoritbilder -Turkiet 07


Henkolovin' keeps me up! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Klart du måste få shoppa. Det är ju ingen fara, du är ju landstingsanställd - topplön!!! Fina kort på dig och H. Hoppas allt är finemang annars. Kram

2008-10-09 @ 10:39:48
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Elin

Man får gratulera!:) Fina kort på snygga människor! Hoppas ni hittar drömboendet snarast! Kram

2008-10-09 @ 14:30:08
Postat av: Lillstrumpan

Ni är så söta! Eller förlåt, snygga är ni, ja de är vad ni är! Simma lugnt i träsk & snårskog! Puss.

2008-10-10 @ 15:54:36
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0