Vad sägs om strypt ko och swingersklubb i Njurunda?

Magnus Betnér tog upp lite av varje och gjorde det alldeles utomordentligt bra precis som förutspått. Han bjuppade på en 120 minuters magträning deluxe. Jag blir alltid lika förvånad över att en ensam man på en scen kan fängsla en fullsatt Tonhall på det sättet. Jag glömde helt bort tid och rum. När Betnér talar lyssnar man. Och garvar. Faktum är att jag småler lite ännu åt hans übervassa tunga.

Inatt kom lill-Sixten. Mitt nya kussebarn. Den 6:e i ordningen och döpt efter min morfar. Grattis Jimmy & Emma och storasyster Stina.

Dags att nöta säng. Beep-beep kl 06.

Hittade precis dessa snyggos på st.nu



Familjen Bengtsson-Nyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0