Lyssna på Parken eller ångra dig för alltid

Japp. Nu packas väskan för att återigen styra kosan norrut. Figgs har den stora gästfriheten att orka med mig i sitt hem ännu en gång. Min vän har en pedantisk ordning hemma som raseras inom några få minuter så fort fröken Aronsson lämpat sitt bagage innanför dörren. Efter en vild hemmafest en gång i tiden hade jag och Liza lyckats krossa Herr Selins antika ljuslyktor som stod på balkongen. Grejjen var bara den att efter en stunds uppsopande av glas fann jag att de "antika" lyktorna som F fått av sin farmor i själva verket kom från Indiska och kostade mindre än 60 spänn. Haha. Det har han fått höra ofta sen dess. Sist vaknade vi upp en ostadig lördag med smält ost och dressing över hela golvet och lyan påminde mer om en knarkarkvart än ett välordnat juristhem. Stackars dig Figgs!

....och som om inte det vore nog tänkte jag även bjuda er Figgs & Anna i bilder från nu & förr.....

     

1. ???
2. ännu mer ????
3. Äta eller sova, det är frågan?
4. I väntan på Sigur rós
5. I värmen på Sticky Fingers


...äh, nu pajade den här skiten. Går inte få med några fler pics i det här inlägget. Men ni har väl ändå fått nog av oss vid det här laget. Jag gillar särskilt bilden där F försöker sörpla i sig en burgare. Sorry, babe. Nothing but love for you! Word. :D Imorrn blir det dans & sång till Shout Out Louds.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina ni är! Fredrik klär verkligen i randigt...:)

2008-09-12 @ 12:06:42
Postat av: Figgiz

Randigt är det nya svarta! Eller hur Anna? ;) Nu ska jag spela Spore tills du kommer upp igen! Kramar!

2008-09-15 @ 19:11:02
Postat av: Anonym

Elin: Ja, randigt utan att bli långrandig :)



Figgiz: Givetvis! Ingen tvekan om det! Gå inte vilse i ditt eget universum nu! :)

2008-09-16 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0