En perfekt strawberry daq' viner genom cyberspace!

Till Sveriges framsida och sötaste Liza på hennes 28-årsdag! Vem har någonsin gillat nyktra tisdagar anyways?



Lediga tisdagar däremot, skattas högt på pepplistan. Idag har jag totalrått om mig själv och mina måsten. H jobbar på le ambu i stan och måste se till att skrapa ihop skapliga dagskassor nu när han återvänt till pluggträsket igen och dessutom sagt upp sig i Lidenhålan. Så medan han sliter ont (eller nåt) har jag passat på att fixa ett och annat som legat åsidosatt och stirrat på mig med arg blick. Har även klämt in lite roligare aktivitet som en stros på stan och inhandlande av nya träningsbrallor och takeaway-cappuccino. (sakta transformeras jag motvilligt till Blondinbellas bad copycat)

Nu väntar snart dagens besök hos mormor på sjukan. Men först ett avsnitt av Entourage. Kolla in Mr Piven här. Inget snack om att han föddes i kostym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0