Den här stan får aldrig nog av saker som går sönder

Se på fanken, förkylningen backade ett halvt steg och tog inte till den förväntade smockan. Det innebär att jag klarade mig igenom min arbetshelg och mitt tillika vita veckoslut med bravur. Mormor är på bättringsväg vilket känns fab! Lite sömn på det här så är jag med på banan igen.

Veckan ger annars Strokenhetens Kick Off, version 1. Förbjudet med kritik och arga blickar. Ja till smörande och förslag till förbättrad arbetsmiljö. The usual. Sen en del nöje och fartfylldhet på det. Kan sluta hursom. Hoppas det gör det.

What else? Imorrn ska jag nog ta mina fina nya Nike's och traska bland höstlöv och njuta av ledighet med god musik i lurarna. Har fallit pladask för Parkens fina slingor. Charm och inre skönhet levereras i medryckande syntmusikform. Hösten måste inte alltid innebära depp. Slår ett slag för pepphösten 2008! Jag ska jobba på den!



 
Orädda twins lär känna en ko




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0