Smokers outside the hospital doors

är en tveklöst en fantastisk låttitel....

Tänkte slänga in ett kort inlägg innan det är lights out för ikväll. Kroppen är i sanning lite mör efter gårdagen. Imorgon väntar en pysseldag med en quickie på stan innan husvisning och Magdas "sedvanliga fylleslag" på kvällen. Det ska bli mysigt med hangout med brudsen, och herrarna förstås, icke att förglömma. Det blir couscous-sallad och annat småplock som ska fylla våra magar och substanser i flytande form som ska fylla våra utarbetade hjärnor. Har fixat lite musik ikväll på önskemål av värdinnan. Hör att min goda granne har fest och det spelas finfin musik. Inspirerande! Jag blir sugen på att genast skaka rumpa på närmaste dansgolv!

Dagens stora nyhet damp ner som den välkända poletten ikväll. En av mina kära vänner är gravid! Jag borde fattat det tidigare men jag är så ofantligt trög emellanåt. Men visst, jag hade mina aningar men jag uppskattar om folk talar ur skägget. Det underlättar. Hursomhelst är det riktigt skoj och jag önskar dem lycka till!


Kommentarer
Postat av: Elin som tog över (nästan)

Trots att jag knappast känner så många i din bekantskapskrets så blev jag omåttligt nyfiken! Men sån är väl min natur helt enkelt... Ska bli underbart att ses imorrnkväll, verkligen. Men jag lär inte bli länge, men ngn timmes surr hinns nog med!:)

2008-09-27 @ 01:33:21
Postat av: Elin är tröttare

Trevligt!:) Hoppas du sover nu, går ju inte att vara uppe halva nätterna!

2008-09-27 @ 04:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0