Should I stay or should I go now

Jobbandet flyter trots allt på och efter tre dagar befinner jag mig i den välbekanta lunken. Men på något sätt kan jag inte låta bli att känna att jag ligger i träda. En tanke på något nytt, okänt, utvecklande och inspirerande har börjat spira.
Inget som jag kan påstå att jag känt av så här markant förut när det gäller min så kallade karriär.
Kanske kan det här vara en bra brytpunkt.
En helt ny karriär, i en helt ny stad?
En sak är säker. Jag känner mig inte särskilt motiverad att krypa på knäna för att rädda Sundsvalls Sjukhus fattiga ass.

Kommentarer
Postat av: Mr Ex

Det har jag jag ju pratat om i ett år nu. Lyssna på mig direkt nästa gång tvivlerska.

2009-08-27 @ 19:04:50
URL: http://metrobloggen.se/mrex
Postat av: Anonym

Haha du, hörde du om Björns journalgroda idag? :> "Har partat med pats dotter som bor i Stockholm."

2009-08-27 @ 19:29:43
Postat av: Elin

Å då ffa inte stroken? Jag säger go girl! Annars kommer du ångra dig om några år... KRAM!!

2009-08-27 @ 19:54:36
Postat av: Helene Taflin

Kom till akuten du med! Även om det fortfarande är Sundsvalls sjukhus så är det iallafall en förändring. Verkar vara struligt uppe på 25:an nu? Inte som förr...

2009-08-28 @ 11:21:07
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0