Ta mig till kärlek ta mig till dans

Den sedan länge planerade västkusttrippen tvingade mig ur hängmatteseansen och ut i den bistra verkligheten igen. Men okej. Det var skönt att åter möta civilisation och slippa lukta landsbygd. Myggjävularna har även de satt sina spår och det känns som jag varit borta längre än två dygn. Sjuka saker som vedstapling, bilbingo, kantarellplock och aborrerökning har passerat revy. To much crazy shit in two days. Men utöver sånt har tid funnits för tankar och sträckläsning i solsken.

Försöker nu få ordning på nån packning till Gbg. Och hitta lämplig, gärna rolig färdväg. Goldie står för transporten. Låt oss be om att hon gillar södern bättre än norret.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0