Vinden blåste mig västerut

Efter tio ljuvliga dagar (och nätter) tog tåget mig motvilligt tillbaka norrut. Som en urvriden trasa. En klassisk spillra. 
Nu är det slut på de dåliga tiderna. In med det nya. Hit me with some höst!

Sällan hört och sett så mycket smaskig musik på så kort tid. Bortskämd och bortom nöjd. För er som inte gillar namedropping så tar ert bloggläseri slut här. 

För here it goes:

Madonna - Tingsek -Titiyo - Anna Maria Espinoza - Moto Boy - Pauline - Rebecka Törnqvist - Marit Bergman - Markus Krunegård - Theodor Jensen - Timo Räisänen x 2 - Joel Alme - Bon Iver - Florence & the Machine - Robyn - Band of Horses - Antony and the Johnsons - Glasvegas - Arctic Monkeys - Olle Ljungström - Dead Prez - Florence Valentin - Lily Allen

Citaten från veckan är givetvis fler än jag kan minnas, men en av mina bästa konversationer lät så här:

Relativt söt kille: - Var har du fått tag i den där? (pekar på min regnponcho)
Jag: -Öh, tror jag köpte den på Claes Olson för en tjuga.
Relativt söt kille: - Jamen, du får en hunka för den då?
Jag: - Glöm det. Den är ju det bästa jag äger idag.
Relativt söt kille: - Men om du får ett ligg då?
Jag: -Tack, men nej tack.


Kommentarer
Postat av: Figgiz

Haha! Underbar konversation!

2009-08-18 @ 17:50:05
Postat av: Nicklas

Var ju bara Lily Allen som var nåt att se... resten är jag inte avundsjuk på. När kommer du tillbaka och förgyller våra dagar på 25B då?

2009-08-19 @ 11:24:54
URL: http://setras.blogg.se/
Postat av: A-C

Var den antigen eller? Om han hade gett dig en hunka och du fått ligga också, då hade du nappat, visst!? En bra affär bör ju innehålla minst två viktiga ingredienser! (tre... om man också ska ta hänsyn till hans relativa utseende.. ) ;) KRAM!.

2009-09-08 @ 19:46:19
URL: http://printywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0