Död Rymd

Jag har aldrig sällat mig till skaran tv-spelsfantaster varför jag inte heller hängt med i utvecklingen av dessa. Jag skrattade därför rått & hånfullt åt Figge när han blottade sig själv genom att avslöja att han praktiskt taget gjorde i brallan när han spelade Dead Space första gången.
Dead Space!? Namnet känns föga skräckinjagande och sniffar på gränsen till fånigt, tänkte jag. Hur otäckt kan det vara?

Fy fan. Efter en utmattande demonstration, där jag spenderade större delen under ett täcke, är jag beredd att påstå att det var svinotäckt. Vilken fullständig mes jag är!


PS Mina barn kommer aldrig få tillgång till någon död rymd. 
Vem i helsike dödade Super Mario Bros?



Kommentarer
Postat av: Figgiz

Jaså, du var rädd? Och jag som trodde att anledningen till att du låg under täcket helt enkelt var för att du var så bakis... ;)

2009-02-06 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0