En vår, tack!

Inte nog med att sömnbristen flåsar mig i nacken. Nu är även förkylningen mig på spåren. Borde vetat. De brukar nämligen alltid traska hand i hand. Men jag ger å andra sidan sällan upp utan strid så bring it.

Igår käk & bio (The International).  Filmen var ett sömnpiller eller så var det någon som blandat sömnmedel i maten. Vinet friar jag från alla anklagelser.

Nu ska jag kila och hämta ett paket som innehåller nya pjuck. Man borde i mitt tycke även kunna beställa våren via postorder. Men attributen får väl trösta mig tills vidare.


Kommentarer
Postat av: Mr Ex

Hög nivå rent textmässigt. Mmhm.

2009-02-26 @ 18:28:40
URL: http://metrobloggen.se/mrex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0