Please feed Gustaf!

Pustar ut med ett glas vin efter en jobbkväll med en del halligalli.
Kikar på reprisen av Popcirkus. Förövrigt det första jag ser av programmet. Lite småhaltande & nervig Luuk möter proffsigheten Sinding-Larsen (hans frisyr?). Jag gillar konceptet ändå. Ge dem några program till och det blir klock.
Gästar gör Mando & Jenny Wilson. Jennys röst ligger skönt på gränsen till jobbigt skev men hon lyckas hålla den i schack & det gör att jag alltid får mersmak. Gustaf Norén är lika spinkig som när jag mötte honom på X2000 från Gbg i somras. Ingen har sett till att ge honom tillräckligt med mat än, den stackaren. Men h*****e vad het Dixgård är! (och det är jag givetvis helt ensam om att tycka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0