Att gå sin egen väg

when the only way is down?

Många är nyfikna på varför den sällsynt skicklige skådisen Joaquin Phoenix väljer att avluta sin filmkarriär för att obstinat och skäggbeprydd ägna sig åt sin musik. En musik som jag ärligt talat inte tagit reda på mycket om och således är ganska nollställd kring åsiktsmässigt. Idag skriver dock Aftonbladet att det handlar om hiphop vilket minst sagt förvånar mig. Det enda musikaliska jag faktiskt hört  från Phoenix är förstås i den briljanta rollen som Johnny Cash och hans röst borde väl inte direkt krossa några glas. Men hiphop? Thats weird stuff, man.
Känner mig tvungen att googla på det här.
(Annars var han lätt hetast på filmduken i öppningsscenen till filmen We Own the Night mot Eva Mendes).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0