Misery loves company

Ibland händer ovanligt märkliga saker. Sånt som gör att man tappar hakan eller upplever att mattan rycks undan under fötterna. Sammanträffanden som är helt osannolika.
Idag hände det mig. Jag kan av olika skäl inte gå in på detaljer men jag kunde tydligt känna hur min professionalitet rann ur mig och det kan ha varit det mest pinsamma jag upplevt i min karriär.

Att avsmaka sin egen gamla dumhet är sannerligen ingen gourmetmåltid. Särskilt inte när man tvingas göra det gång på gång på gång.


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Du, det där inlägget gjorde ju att nyfikenheten växte oerhört... kan man inte få lite detaljer?!

2009-01-17 @ 20:57:01
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Mr Ex

Jag firrar JD. Come on down och berätta allt för farbror. En rock n roll weekend. Gudarna ska veta att vi båda behöver en och visst brukar vi kunna ordnat?

2009-01-18 @ 02:55:58
URL: http://metroblogen.se/mrex
Postat av: Mr Ex

Bortsett från sista helgen i jan ska det nog gå ungefär närsom. En del på gång men inga datum satt än, så bring it.

2009-01-18 @ 16:38:41
Postat av: Elin

Jag vill också veta!

2009-01-24 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0