På den mörka sidan är gräset grönare

Well hello there, people. Det tog visst en stund att resa sig från Timos golvare men nu har jag sakta kravlat mig upp över bloggkanten.

Förändringens tid äro kommen. Har låtit en ny individ plöja väg i mitt barr idag. En trevlig och ovanligt pratglad sådan från Kiruna. Kallpratet leddes snabbt in på musik och festivaler vilket medförde att jag blev sjukt sugen att gegga runt på Roskilde. Käkar därför upp mitt tidigare hävdade tältogillande. Man KAN få se mig på Danmarks finest i sommar. Dessvärre inte som artist den här gången heller. Fattar inte vad det sitter i. Jävla danskar! Men god öl gör dom.

Love 
/ Carlsberg 4-ever





Kommentarer
Postat av: Mr Ex

Kallspel är en bra start helt klart.



Apropå rock and roll weekend. Any updates?

2009-01-29 @ 23:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/mrex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0