Tid ger tid

Gör en fetvecka på nätta 7 dagar i sträck den här veckan och imorrn ska det nya journalsystemet bankas in i skallen. Systeam Cross aka fyra nyanser av grått. Känns oerhört inspirerande med tanke på att det är ett shitty program som nån dumlasse troligen köpte in för den lite för dyra pengen utan att riktigt kolla av kvalitén innan. Ungefär som *host* Beakta. Det självklara illamåendet gör att jag egentligen inte vill ta ordet i min mun eller ens bemöda mig att stava ut det. 

Hursomhelst har jag redan belönat mig själv för min stulna tid genom att bjuda hem ett stycke Casioklocka på Tradera igår. Tidsoptimismens rådan är all.


(Ha!)

PS. Såg Wallander "Hämnden" igår, mest för nyfikenheten på Sverrirs medverkan, men döm om min förvåning då hans rollfigur var blekare än i "Upp till kamp". Och då pratar vi svartvitt. Skillnaden den här gången var att även rollprestationen var blek. Och då pratar vi Wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0