Yes man!

Det här mynnar ut i den dyraste månaden på länge. Köpenhamn, Gatufesten, Goldie, Way Out West och bröllop slukar mina surt förvärvade i ett oroväckande tempo. Jag brukar sällan reflektera över min ekonomi men när man är inne och tafsar på sparpengarna redan den 10:e kan jag inte låta bli att känna avsmak inför pengars lilla värde och stora betydelse. Sux.

Jobbmotivationen börjar dessutom ofrånkomligt att dala i takt med att flertalet av mina ordinarie kollegor går på semester. Snart bara jag, C, F och M kvar. Ber om att en skvätt sommar stannar till augusti.

Augustiplanen har förövrigt en stadig plattform. Brännbollen hänger löst till skillnad från västkustlir. Madonna & WoW. Filar vidare på Berlinresa med J. Kan bli riktigt bra.

Men. Bröllop var det ja. Bör lägga på ett kol. Har ju bara tre timmar på mig. Duhh!


PS. Den småhatade kollegan i tidigare inlägg blev inkallad till chefen igår men kom dessvärre ut lika glad i hågen, obehagligt nöjd över att ha fått så fin "feedback". Jag fattar ingenting. Och uppenbarligen inte han heller.


Kommentarer
Postat av: Elin

Att han inte fattar något är inget nytt. Ska väl inte gå in mer än så här.. Ses vi snart? Jag jobbar ju iaf...nu.

2009-07-11 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0