Brittfitta

Jaha. Så har the King of Pop kvartat in. Den sista byggstenen i myten är lagd. Finns mycket att skriva och tycka om den store Jackson men många har gjort det och kommer att göra det bättre än jag. Så I rest my case. Och hoppas att Michael gör detsamma någonstans i sin pophimmel.

Så. Från pop till synth.
Söndag morgon hoppar jag & Figgs på tåget mot några dagars Köpenhamnhäng. Depeche Mode är givetvis huvudakten i föreställningen. Stora förhoppningar blandas med farhågor om besvikelse. Men de brukar ju vara att lita på. Inte överdrivet sugen på alster från den nya plattan då den är rätt "burkig" och ojämn. Men jag har ju utstått ett tretimmars gig med The Cure så jag ska väl klara upp även denna. 
Känslan är annars att Peace & Love hade suttit rätt bra i kistan också.

Och i övrigheten handlar det mesta om sol. Sol som jag tyvärr får njuta alldeles för lite av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0