Behöver en rak höger

Igår tvåvarvade jag på Ryggis & förbannade min högerfot som inte verkar duga till någonting nuförtiden, allra minst ett Indalsledenlopp om en dryg vecka. Sucks. Belönade mig iallafall med en fantastisk jordgubbssmoothie efteråt och var glad åt att slippa regnet och även om det inte heller var sol, så smakade och luktade det åtminstone sommar.

Nu har jag ägnat förmiddagen åt att gräva en djup jobbgrop där jag tänker kura hela helgen med undantag för polisexamensfest imorgon kväll.
Såg att Thousand Dollar Playboys reunitar på Stads också. Skulle möjligen vara värt en snabb visit? Men gissar att vi kraschlandar på Oscar bland folk och fä. No surprises som Thom hade sagt.

Kommentarer
Postat av: Mr Ex

Folk, Jack och du. Dvs fä:t.

2009-06-05 @ 18:43:35
URL: http://metrobggen.se/mrex
Postat av: Anna svarar

Tack för att du ombesörjde den raka högern. Utsökt komplimang!

2009-06-05 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0