Dålig på vardag

Har premiärlyssnat på Krunes två nya alster och dra mig baklänges vad han legat (i) med Mauro Scocco i några av låtarna. Låter riktigt svängigt och som nåt man inte lyssnar sönder på en vecka. Så nu har jag fast sällskap i lurarna under mitt kommande lövlufsande.  

Annars är jag lite löjligt emo idag som Nicklas förmodligen skulle uttryckt det. Ska inte vidareutveckla på grund av svår kräkvarning, utan nöjer mig med faktumet att morgondagen bör bli muntrare. Det är bara den där onda aningen som lurar i magtrakten.
Du kan väl bara säga vad du vill?


Kommentarer
Postat av: Anonym

På att blogga också...

2009-11-08 @ 15:34:18
Postat av: Elin

Det var jag:)

2009-11-08 @ 15:34:33
Postat av: Nicklas

Haha Emo is the shit! :D Hade du en trevlig lördagskväll? ;)

2009-11-18 @ 10:23:50
URL: http://setras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0