Donde está los guitarras?

Ett i sitt slag ickeunikt blogginlägg för dagen är det som avhandlar kents nya singel.
Givetvis är nyheten uppfläkt över hela blogg.se och ALLA verkar ha nåt att tycka om kents återkomst.
Så även jag.
Har nyss lyssnat på låten och känner mig i ärlighetens namn lite uttråkad. Elektroskrammel och Jockes röst i svajiga ekon av text som knappt går att urskilja. Långt ifrån det gitarrband jag började lyssna på. Självklart önskar jag inte livet ur kents utvecklingsprocess. Men en liten del av mig kan inte låta bli att tycka att det var hästlängder bättre förr. Detta bör emellertid knappast hindra mig från att dansa sönder ett och annat dansgolv till elektrokent i höst.

Antar att det här är din kopp te, Figge?

Kommentarer
Postat av: Figgiz

Tycker att soundet var ganska opolerat, nästan lite demokänsla. Å andra sidan är inte Youtube rätta stället när det kommer till ljudkvalité. Men jag håller med om det låter lite mjäkigt. Nåväl, kanske gör sig bättre live... se inboxen på Facebook ang det. :)

2009-10-05 @ 18:26:31
Postat av: Mr Ex

Om töntarna är nya skivans Ingenting så kan det ju bli helt ok. Inget efter HH har ju betytt nåt ändå - egentligen.

2009-10-06 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0