Så kan det låta


Familjen-Johan har fått ta till orda gällande kents nya på PSL.


PSL: Hur är resten av skivan? Är det de bästa de gjort?


"När jag fick höra Berlininspelningarna hemma hos Martin Sköld så lät det jävligt krautigt och coolt. Oflörtiga mässande låtar som hade mycket improvisation i sig. När jag sen har varit i deras studio så har jag fått höra en massa andra nya också som låter skitbra. Jag har inte riktig koll på vilka som kom med på albumet men nu när de har skummat av grädden av kanske 30 grymma låtar så kan det inte bli annat än skitbra. Jag fick förresten höra en låt som jag gick igång på massor som förmodligen blir singel nummer 2. Den stack ut från de andra låtarna och lät Afrika på nåt konstigt sätt och inte så mycket Kent. Jocke sjunger en överstämma på sig själv i den som som är helt underbar. Sen finns det en långsam låt också som jag hoppas och antar är med på albumet som är fantastiskt fin. På den gör Jocke B kanske sin bästa sånginsats ever."


Det väckte givetvis min nyfikenhet igen.
Så idag har jag klickat hem biljetter som får tillföra lite värme till isiga mars.


Kommentarer
Postat av: A-C

Hej Aron, är det spelning i Sunkan?

Är jag hemma i mars kan jag tänka mig att joina isf! :) Lät ju riktigt intressant!

2009-10-12 @ 21:17:46
URL: http://printywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0