Att leka kurragömma med tiden

Någon gömmer mina dagar. Både måndag och tisdag är nu spårlöst förvunna och utan minsta ledtråd tvingas jag inse att jag inte har en suck att bemästra den här leken.

Men helgen, å andra sidan, finns nära min högersida. Hann en quickie till Västra för att håva in lite gyllene kantareller innan Tallroteln stod riggad för att ta emot två sena Annor och deras dryckjom, för dagen bestående av billig whiskey och en klassisk pava vitt. Efter det nya (well) konceptet Superlördag på O:et, där Madonnas nya platta skänktes bort rundade jag av klacken på grabbig efterskiva på Svea. Trevligt.
I söndags gavs tillfälle till både bakisfika och blåspromenad såväl som mysmiddag och skönt tröttflumsnack med de fina flickorna.

Har förstått att somliga blivit nyfikna på vad som står skrivet mellan raderna i mitt tidigare inlägg. Är ledsen över att göra er besvikna men ni får allt hålla er till tåls en stund till och se om jag droppar en bomb här eller någon annanstans.

Until then.

   


Kommentarer
Postat av: A-C

Ok, nu väntar vi med spännning på din krönika! :)



http://st.nu/mer/1.1347353

2009-10-05 @ 11:44:27
URL: http://printywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0