No doubt

Helgen resulterade i dubbla utgångar vilket måndagen givetvis fick betala dyrt för. Vaknade rufsig med robocopnacke och små ljusskygga ögon. Bakisstatuset från igår knappt förbättrat. Huvudvärken ihållande och överjävlig trots två Alvedon i kistan. Phu. Blev påmind om att det var idag min student skulle börja. Gud, vilken förebild jag är.

Var det värt det?

Fredag med jobb till 22. Spontan-sms från R med förfrågan om öldrickeri. Givetvis satt jag en halvtimma senare på BA med ett glas rödtjut framför snoken. Snabb sväng förbi Stads och Friday I'm in love innan jag dunade in i stor tom säng.

Lördag. Bokad för systerbus på O:et. Grogg var tydligen hennes melodi och jag lät mig svepas med i snabb takt vilket nästan höll på att stjälpa aftonen på ända eftersom vi aldrig kom iväg hemifrån. Men en Jack & cola och lite dansande hanns ändå med innan fyllekäk och Hollandsnack avrundade.

Söndag. HUGE bakisness i varsitt hörn av soffan med halv pizza och all världens skitprogram på TV. Kvalitet!

Klart som f-n det var värt det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0